![asix_wsparcie.jpg](https://www.asix.com.pl/storage/image/core_files/2022/2/1/0a1f124c8918c682254b10407ace65bf/jpg/asix_wsparcie.jpg)
Wsparcie techniczne ze strony firmy ASKOM zapewniane jest przez doświadczonych projektantów systemów wizualizacji i automatyki oraz programistów systemu Asix.
Uruchomiony został nowy serwis wsparcia technicznego Asix ITSM dla integratorów, integratorów o statusie IPA oraz użytkowników końcowych platformy Asix.
Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail: service@asix.com.pl
Każde zgłoszenie opatrzone zostanie unikalnym numerem, a przyjęcie zgłoszenia potwierdzone zostanie zwrotnym mailem w terminie zazwyczaj do 24h w dni robocze.
Zgłoszenie prośby o wsparcie techniczne powinno zawierać:
- numer ZAREJESTROWANEJ Licencji ASIX, której dotyczy zgłoszenie
- numer wersji oprogramowania ASIX, której dotyczy zgłoszenie
- wymagany stosownymi przepisami podpis (stopkę) korespondencji elektronicznej - tj. pełną, prawidłową nazwę podmiotu/firmy (Zgłaszającego), jego siedzibę i pełny adres, pod którym podmiot prowadzi działalność gospodarczą, numer NIP, numer REGON, a w przypadku podmiotów wpisanych do KRS również numer KRS.
W celu zachowania ciągłości konwersacji dotyczącej przedmiotowego zgłoszenia prosimy o posługiwanie się przy odpowiedzi funkcją „ODPOWIEDZ WSZYSTKIM” oraz NIEZMIENIANIE TREŚCI TEMATU.
Do dyspozycji użytkowników są również integratorzy platformy Asix - 37 firm posiadających własne doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań opartych na systemie Asix.
Bądź na bieżąco z informacjami