UWAGA: Zmiany w zasadach obsługi zgłoszeń serwisowych.
Wsparcie techniczne ze strony firmy ASKOM zapewniane jest przez doświadczonych projektantów systemów wizualizacji i automatyki oraz programistów systemu Asix.
Uruchomiony został nowy serwis wsparcia technicznego Asix ITSM dla integratorów, integratorów o statusie IPA oraz użytkowników końcowych platformy Asix. Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail: service@asix.com.pl
Każde zgłoszenie opatrzone zostanie unikalnym numerem, a przyjęcie zgłoszenia potwierdzone zostanie zwrotnym mailem w terminie zazwyczaj do 24h w dni robocze.
Zgłoszenie prośby o wsparcie techniczne powinno zawierać wymagany stosownymi przepisami podpis korespondencji elektronicznej - tj. co najmniej pełną, prawidłową nazwę podmiotu/firmy (Zgłaszającego), jego siedzibę i pełny adres, pod którym podmiot prowadzi działalność gospodarczą.
W celu zachowania ciągłości konwersacji dotyczącej przedmiotowego zgłoszenia prosimy o posługiwanie się przy odpowiedzi funkcją „ODPOWIEDZ WSZYSTKIM” oraz NIEZMIENIANIE TREŚCI TEMATU.
Do dyspozycji użytkowników są również integratorzy pakietu asix - blisko 60 firm posiadających własne doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań opartych na systemie Asix.